Lördag

Mitt ansikte är helt dränkt i tårar.
Jag tittade precis klart på Big Fish, det var mycket länge sen jag såg den. Och jag hade verkligen glömt bort vilken underbar film det är. Den är oerhört sorglig också, men så fin! Jag tror jag grät mig igenom de sista 20 minuterna. Men så fin så fin..
Idag cyklade jag och Andrea till centrumet. Helga knöts fast vid Andreas cykel och fick springa med, jösses vad mycket energi den lilla hunden har! I centrumet handlade vi mat (och lite kaka på bageriet). När vi skulle cykla hem upptäckte vi att hjulen var aningen för platta. Pumpstället var stängt och trots att vi fick hjälp av butiksbiträdet på lejonet så fick vi inte den lilla pumpen att funka. Vi gick hem igen, men det gick inte så långsamt. När vi var nästan hemma träffade vi Anna vars cykel jag lånat. Sen gick vi skilda vägar. I alla fall i tio minuter, för sen upptäckte jag att Andrea hade lite av min mat i sin ryggsäck. Tänk vilken telepati, hon ringde mig precis när jag kom fram till telefonen så jag gick och hämtade det på en gång.
Nu har tårarna efter Big Fish torkat. Fina, fina film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0