Söndag

It's a long way from amphioxus
It's a long way to us.
It's a long way from amphioxus
To the meanest human cuss.
Well, it's good-bye to fins and gill slits
And it's welcome lungs and hair,
It's a long, long way from amphioxus
But we all came from there.

Den här helgen har varit bra. Till min egen förvåning tittade jag på fotbollsamtchen igår, men mest för det trevliga sällskapet. Sen tittade vi på film och åt kaka. Ikväll blir det restaurangbesök. Mycket trevligt tror jag att det blir.
Imorgon är det skola igen. Tyärr är zoologiföreläsningarna slut, jag gillade dem riktigt mycket. Kemi imorgon tror jag. Back to the books nu! Chordates here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0