How I Met Your Mother

Japp, det är det jag har tittat på massor. 1,5 säsong nu. Helt helt hooked. Råttorna mår bra, jag är trött. Pratade med Mart på msn idag, det var längesen. Gah hatar att hennes dator inte funkar :( Blir så lång tid mellan varje gång man pratar.
Borde sova nu. Är riktigt trött på att behöva sova innan tio för att inte vara helt slut imorgon när jag går upp klockan sex. Usch. Vet inte om man vänjer sig.

Hade en trevlig lördag, middag och Julie med Nicole och Julies pojkvän. Nicole drog vidare, pojkvännen somnade och jag och Julie satt kvar och pratade och drack vin. Det var väldigt trevligt. Sen mötte jag upp med Anna och vi åkte hem tillsammans. Väl hemma tog vi en liten halvpromenad runt i området för att först leta efter Andreas nyckel i Annas lägenhet (hennes hund behövde rastas och hon skulle inte komma hem på ett tag..). Vi hittade inte den men gick för att titta om fönstret kanske var öppet, för att titta till vovven. Vi kom dock bara halvvägs, då Andrea ringde och sa att det itne behövdes. Så vi skilldes åt och jag gick hem. Pratade med Bianca en snabbis på skype vilket var roligt för hon var väääldigt trött (aka sovande).

Nu ska jag...fortsätta titta på HIMYM och försöka simultanplugga kemi och msna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0