Måndag

Sov bort hela dagen igår nästan, det var skönt. Nu tror jag dock jag börjar bli sjuk. :(
Var hos Daydreams i lördags, dvs i malmö. Det var jättetrevligt! Slutade med att jag stannade i 12 timmar (och bestämde mig för att sno tre av hennes bebisråttor).^^, Storhandlade också vilket var underbart för nu har jag maaat! LÖK HAR JAG! Och pasta! Jag utan pasta är som..som..en ros utan en blomma! I NEED!
Idag träffade jag en kompis som jag gick i franska skolan med i 1,5 år. Vi har inte setts på ett och ett halvt år! Men nu har hon flyttat till köpenhamn hon med så då bestämde vi att vi skulle ses. Det var roligt, vi satt på ett café på stroget.
Råttanterna mår bra, Cyradis är bakbenssvag, men envis som få! Naggis..ja Naggis mår prima. Hon är en fin gammal dam!

Jag häller i mig apelsinjuice, det är en av de få saker jag gillar att dricka när jag har ont i halsen. Blir väldigt trött på att vi är tvugna att sitta på golvet i ännu en sal! Det funkar inte! Ska skvallra för studievägledningen, hoppas på att de förbättrar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0