Jag gillar inte rubriker...

kommer aldirg på vad jag ska kalla inläggen.
Uppdatering:   Jag har haft otaliga hundar här hemma den här veckan! Isländska fårhundar och yorkies. Vilka jag gillar bäst blir nog klart efter minibeskrivningarna. Bamse och Helga heter de två isländska fårhundarna. De är underbara. Temperamenten är så bra som de bara kan bli och större personligheter får man nog leta efter. Bamse har fått mig att komma ihåg varför jag gillar hanhundar så mycket. Det är något underligt annorlunda med dem som jag verkligen dras till. Han är så härlig! Och världens mysmonster! Enda problemet är att han fäller otroligt mycket. Men det gör inget, det kan jag leva med, han är värd det. Jag har bar lånpassat honom. Andrea har dem båda nu åt en kvinna som skulle bort, (förutom Helga för det är hennes egna). Yorkisarna å andra sidan är små. Och...små. Och skakande. Men värst av allt. DE ÄR INTE RUMSRENA. Nej de är inte valpar, nej de är inte sjuka. De bara gör allt de behöver innomhus!!!! Det är så äckligt att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Idag åker de dock, och det blir skönt...Jag behöver verkligen få iväg dem...
Nu ska jag dock sluta skriva och gå tillbaka till det jag undviker: plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0