Återhämntning

Helg! Och jag är (nästan) ensam här! Med andra ord, Anna och Andrea är bortresta. Jag agerar hundvakt och har alltså Helga hemma hos mig. Hur mys som helst! Idag ska jag inte plugga ett dugg! Startade dagen med hundpromenad vilket var jättetrevligt! Träffade en man med en dalmatiner och vi tog sällskap hela promenaden. Ett tag var det nio hundar! Väldigt kul!
Gubben jag gick med var väldigt trevlig och rolig. Han kände tydligen någon som bodde i Stockholm, i skärgården. Höjdpunkten i konversationen var nog när vi kom in på pojkvänner och sånt. Han frågade om jag hade hittat någon dansk kille, men nej sa jag, jag har inte tid. Då svarade han bra tycker jag: "Du har ju tid att gå ut med hunden!". Och så skrockade han som jultomten.
Roliga gubbe!
Nu ska jag fortsätta min soliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0