Lyra

Så har jag fått hem min valp. Hon är underbar och fruktansvärd. Fruktansvärd från 5 till 10 på morgonen, då hon har en massa energi och inte alls vill att jag ska sova. Underbar resten av tiden då hon är en ängel med lagom energi och glad som sjutton.
På grund av den smärre sömnförlusten så har jag inte alltför mycket tålamod till annat. Lättirriterad blir jag, men som tur är så vet jag vad det beror på och håller det tillbaka :) Annars hade det varit synd om alla runt mig :)
Hade städat igår men det syns inte längre. När soffan är en säng och Lyra drar runt påsar och papper överallt så blir det snabbt stök igen.
Har varit ledig från skolan i en vecka nu, och jag längtar tillbaka. Men imorgon hade jag faktiskt tänkt att jag skulle gå till skolan, så ska bara se om jag kan hitta någon som kan ta Lyra i två timmar.
Nu ska jag försöka gå tillbaka till pluggandet. Klockan är ju bara tre! :O Tack Lyra för tidig uppvakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0